Sunday, January 2, 2011

Sepetang Di Dinosaur Park

Ahaaaaa kat mana kali niiii?????Kat Taman Tasik Perdana saja...sebab kat sini taman permainan dia best juga. Aiman suka main kat sini lagi berbanding Taman Metropolitan Kepong(alahhhh Taman Layang-Layng Kepong tu....) Menarik gak tempat ni kawasannya luas lagi pun banyak alatan permainan dia tak la berebut sangat kat sini....boleh dikatakan boleh main dengan selesa juga la....

Kalau dah bawa Aiman main taman ni tak gi jalan tempat lain dah la...ok la juga, bukan kena bayar pon...jimat kos, kena jaga keselamatan saja....







senget...dah tentu senget sebab aku yg ambil....

 Semua ni  di Taman Tasik Perdana....banyak lagi aktiviti keluarga yang sesuai dibuat kat sini....untuk info selanjutnya




7 comments:

  1. huhuhuhu..
    mcm best ja tmpat aiman p ni..
    wahahahaha..aiman
    nak p gak la..

    ReplyDelete
  2. Salam Pn Zarina, nak tanya sikit.. Kat mana nak masuk dinosaur park? adakah di bird park? Saya ingat nak bawa isteri dan anak2 saya ke sana hujung minggu ni. Bila saya google mengenai dinosaur park ni, tiada result melainkan blog puan yang ceritakan serba sedikit pasal taman ni. harap puan dapat membantu saya dengan emelkan pada saya di shahril2335@hotmail.com ye.. terima kasih banyak. wassalam.

    ReplyDelete
  3. Shahril gie je Tasik Perdana, Kuala Lumpur nanti jumpa la Dinosaur Park tu....tak jauh dr parking kereta pon....

    ReplyDelete
  4. ok, thanks. cuma a bit confuse sbb dino park ni baru lagi kan? that's why takleh nak google.. cuma nak tau landmark ke dino park tu camner.. sbb biasa gi bird park ngan orchid park sebelum ni.. btw, thanks.

    ReplyDelete
  5. oooo kalau orkid n bird park tu senangnya masuk ikut jalan Muzium Kesenian Islam. kalau taman permainan ni kena teruskan lagi ke depan sampai exit keluar yang bertentangan dengan Tugu Negara tu belok kiri...masuk selepas Royal Lake Club ada parking kereta...dari parking kereta tu boleh namapk 1 taman. Dino Park ni 1 lagi taman yg kedalam sket tak jauh dekan Rumah Sampan n Taman Botani.

    ReplyDelete
  6. Terima kasih Pn Zarina, saya dah jumpa dino park tu siang tadi semasa survey location dino park tu dgn family saya. Malangnya tak dapat nak singgah sbb hujan rintik2, anak2 saya pula sensitif kalau kene hujan.. cepat demam. Mungkin hujung minggu ni baru kitorang pergi lagi, Insya’allah. Terima kasih sekali lagi..

    ReplyDelete