Wednesday, January 12, 2011

M.a.l.a.n.g...........tol

 Ermmmm semalam starter WJWXXX rosak hb aku pun dengan kononnya terer la pi pomen...tapi hancur terus...sekurang-kurangnya sebelum ni aku boleh bawak gak kapcai tu tapi selepas di pomen ni hancur. Maka pagi ni hb aku kena hantar g sekolah. Naik lah WRNXXXX dengan lajunya hb aku membelah kesunyian selepas 20 minit dari azan subuh...apa lagi menunaikan tanggungjawabnya setelah menjahanamkan kapcai aku....tiba-tiba...ketak ketak ketak...uihhhhhhhhhhhhhh lagi satu masalah plak...tayar WRNXXXX pancit dekat roundabout Batu Caves......dalam samar-samar lampu kat jalan raya ni aku pun temankanlah hb menolak kapcai...hehehe konon temankan...habis kalau tak teman aku nak gie mana? takkan nak tunggu kat situ aihhhh tak nak lah...kang datang mat pit paw ke uihhhh tidakkkkkkkkkkkk................takut dok kat situ sowang-sowanggg.....

30 minit gak la tolak kapcai tuh....hahahah menguji Daya Tahan Kardiovaskular. haaa ni la tajuk aku nak ajar pagi ni....tapi soweyyyy la cikgu kena uji dulu kat sini....masa tolak motor tu aku pun call la sekolah hampeh tak de org angkat phone...ermmm sapa aku nak call ni...Puan Rosanah...haaaa hp lagi satu tinggal rumah...ermmmm check punya check ahaaaaa....dekat belakang jadual ada catat no phone Cikgu Samsaimon ngan Cikgu Kirol.....apa kata kite try....nasib baik Cikgu Sam angkat...terima kasih lah kerana telah membantu saya....
Sampai di kedai...yeaaa sampai...tapi kena tunggu kedai bukak...wooooo bosan lorong-lorong yg penuh ngan sampah sebab MPS tak masuk ambik sampah lagi kat lorong ni...uwekkkk....tapi lepak saja la...ayaaaaa...ini apek lambat lagi mau tilo ooooo kalau lama-lama tunggu....nasib baik apek bukak kedai awal....tepat 7.50 die bukak...ermmm selesai tukar tiub apa lagi teruslah merempit lagi kesekolah...masa pertama tak sempat...kelas seterusnya saja yang sempat....
Bila sampai sekolah radio lak tak boleh main CD ermmmm...penat...istifar banyak-banyak...dugaan nih...hadapi dengan senyuman....esok kalau radio tak boleh pakai kita main lah belalang belatok ke...musang ngan ayam ke.....

2 comments: