Monday, December 27, 2010

Unsangkarable & Azam

Dr. HM Tuah dan Zabidi Mohamed saya pula meminjam perkataan ini.....Ya...unsangkarable macam yg Dr. HM Tuah katakan dalam bukunya Biar Betul-Betul m/s 316-317...aih apa susah-susah nak cari perkataan ni kat 2 helaian kat belakang sekali...

Apa kaitannya? hehehe perkataan ni lah mengingatkan aku macam-macam kejadian unsangkarable yang dah berlaku dalam hidup aku tahun ni...gembira, sedih, terkilan...macam-macam lah.Ni blog ni pun unsangkarable juga, tiba-tiba buat blog...Izati la punya pasal ingatkan aku pasal blog nihhhh tapi terima kasih bebanyaklah Izati boleh gak mengisi masa cuti sekolah ngan blogging ni.....pahit manis kehidupan....2011 pun dah nak menjelma.....tapi rasa mcm muda remaja lagi aihhhh...nak habis tahun dah....tahun baru. Azam baru???ermmm macam tak best je azam awal tahun...nanti selalu lupa lepas tu kadang-kadang capai kadang-kadang tak tercapai....baiklah aku buat azam hari-hari...ingat setiap hari...jangan lupa lagi....

Azam Oh Azam....

No comments:

Post a Comment